Home   /   Termeni Conditii

 

Termeni si conditii de utilizare

 

 

Despre www.flysky.ro:

          Site-ul www.flysky.ro este operat de Panda Travel Agency SRL, cu sediul social in Bucuresti, Str. Rovine 4, Sector 2, CUI RO9113836, J 40/200/1997. Site-ul vă este oferit sub condiția acceptării fără nicio modificare a termenilor, condițiilor și prevederilor expuse mai jos. Prin accesarea acestui site vă asumați respectarea acestora. Vă rugăm să vizitați site-ul periodic pentru a fi la curent cu actualizarile acestor termeni si conditii. Ne rezervăm dreptul să modificăm oricând Termenii si Conditiile de utilizare fără nicio notificare și continuarea de către dumneavoastră a utilizării site-ului presupune acceptarea acordului modificat sau actualizat.


 

1. Informatii personale

 

          Sunteti de acord că furnizarea serviciilor sau produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Informatiile furnizate trebuie sa fie corecte. Optand pentru inregistrare, va obligati sa ne furnizati corect numele, adresa si alte informatii utile. Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora. Panda Travel Agency nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.


 

2. Securitatea datelor personale

 

          Datele dumneavoastra personale vor putea fi utilizate de catre Panda Travel Agency pentru confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail, posta sau alte mijloace de comunicare despre actiunile ulterioare, realizarea de rapoarte statistice etc. Datele dumneavoastra personale vor putea fi transmise autoritatilor in drept cu scopul verificarii tranzactiilor comerciale sau altor autoritati in drept pentru efectuarea oricaror verificari justificate in baza legii. Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. Panda Travel Agency se angajeaza fata de clientii sai sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict in relatiile de afaceri dintre client si Panda Travel Agency. Acest site foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. Panda Travel Agency se obliga sa respecte drepturile dumneavoastra conferite de Legea 677/2001, iar la cererea dumneavoastra trimisa la adresa info@flysky.ro, se obliga: sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date; sa inceteze prelucrarea datelor dumneavoastra personale. Panda Travel Agency certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ):

          a. dreptul de a cere Panda Travel Agency sa va confirme daca prelucreaza sau nu datele dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;

          b. dreptul de a cere Panda Travel Agency sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sa stearga, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;

          c. dreptul de a cere Panda Travel Agency sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;

          d. In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Romcard SA. In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane: Panda Travel Agency si Romcard SA garanteaza securitatea sistemelor informatice. Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate niciodata, pe serverele Panda Travel Agency sau pe serverele Romcard SA. In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

 

          ORICE INCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONTINUTUL SITE-ULUI www.flysky.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANTELE SERVERULUI PE CARE RULEAZA SITE-UL www.flysky.ro VA FI CONSIDERATA O TENTATIVA DE FRAUDARE A SITE-ULUI www.flysky.ro SI VA PUNE IN MISCARE CERCETAREA PENALA IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) INCERCAT ACEST FAPT.


 

3. Copyright

 

          Intregul continut al site-ului www.flysky.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Panda Travel Agency si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Panda Travel Agency a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

         Pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: info@flysky.ro


 

4. Accesul la site

 

          Puteti accesa site-ul www.flysky.ro doar daca indepliniti urmatoarele criterii: aveți cel puțin 18 ani, aveți capacitatea de a vă asuma obligații legale, veți utiliza acest site în conformitate cu prevederile acestui acord, veți utiliza acest site doar pentru a face rezervări pentru dumneavoastră sau pentru o altă persoană în numele căreia aveți dreptul să acționați, veți informa aceste persoane despre termenii și condițiile care se aplică rezervărilor pe care le-ați făcut în numele lor, inclusiv toate regulile și restricțiile care se aplică în acel caz si toate informațiile pe care le oferiți acestui site sunt adevărate, corecte, valabile și complete. Păstrăm la dispoziția noastră dreptul de a bloca accesul oricărei persoane la acest site și la serviciile pe care le oferim, oricând și pentru orice motiv inclusiv, dar fără a ne limita, la încălcarea acestui acord. Panda Travel Agency garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei Panda Travel Agency fara acordul scris prealabil al acesteia.


 

5. Descrierea serviciilor

 

          Compania noastra pune la dispozitia clientilor toate ofertele companiilor low-cost si de linie din intreaga lume actualizate in timp real, oferind in acelasi timp si asistenta pentru a gasi impreuna cele mai avantajoase si ieftine bilete fara intermediari si costuri suplimentare. Siguranta tranzactiilor efectuate este garantata de cele mai noi tehnologii utilizate de site-ul nostru. De asemenea, venim in intampinarea dorintelor clientilor cu oferte speciale pentru city break-uri, circuite sau sejururi si ne ocupam si de asigurarile medicale de calatorie.


 

6. Conditii generale de rezervare si vanzare a biletelor de avion

 

          Panda Travel Agency este autorizată de către companiile aeriene care efectuează zborurile pentru a rezerva si emite biletele de avion; ea acţionează numai ca intermediar al acestor companii şi se supune regulilor şi restricţiilor comerciale impuse de către companiile aeriene, în calitate de operatori si prestatori de servicii.

          Rezervările sunt gratuite şi se fac înaintea datei de plecare. Odată cu efectuarea rezervării, pasagerul va primi de la agenţie informaţii referitoare la preţul de vanzare al biletului (valabil la data rezervării incluzând şi taxele de aeroport, taxe combustibil si alte taxe similare), precum şi informaţiile referitoare la condiţii, restricţii şi reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări. Toate condiţiile, regulile şi restricţiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele stabilite de compania aeriană, de politica de tarife a companiei aeriene, precum şi de alţi factori externi (de ex. obligaţia deţinerii vizei), independent de voinţa agenţiei. Emiterea biletelor de avion rezervate şi plata acestora se fac conform condiţiilor stabilite de către fiecare companie aeriana în parte. Agentia informeaza pasagerul despre termenul până la care rezervarea sa este valabilă pentru ca acesta să se poata prezenta în termen pentru achitarea biletului si a intra în posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricând de compania aeriana, situaţie în care agenţia va anunţa pasagerul despre modificare, fără a putea fi însă făcută răspunzatoare în vreun fel de către acesta in cazul unei eventuale anulări a rezervarii de catre compania aeriana.

         

          Agenţia nu este răspunzătoare şi nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele condiţii (individuale sau cumulate):

·  Această măsură este necesară pentru a respecta orice reglementare naţională sau internaţională valabilă;

·  Transportul pasagerului sau al bagajelor pasagerului ar putea pune în pericol sau afecta securitatea, sănătatea sau starea materială, respectiv confortul altor pasageri sau a echipajului;

·  Starea mentală sau psihică a pasagerului , inclusiv faptul că se afla sub influenţa alcoolului sau a drogurilor, reprezintă un risc pentru pasager, pasageri, echipaj sau proprietăţi;

·  Pasagerul a avut o conduită necorespunzătoare pe parcursul unui alt zbor şi este posibil ca un asemenea comportament sa se poata repeta;

·  Pasagerul a refuzat să se supuna verificării de securitate;

·  Pasagerul nu a achitat preţul, taxele sau cheltuielile aplicabile;

·  Pasagerul nu detine documente de călătorie valabile, pasagerul încearca să intre într-o ţară pe care are dreptul doar să o tranziteze sau pentru care nu are documente de călătorie valabile;

·  Pasagerul distruge documentele de călătorie în timpul zborului sau refuza sa le predea echipajului de zbor – contra unei confirmări scrise – atunci când i se cere acest lucru;

·  Pasagerul prezinta un bilet care a fost achiziţionat ilegal, a fost cumpărat de la o entitate, alta decât noi sau agentul nostru autorizat, sau a fost declarat pierdut sau furat sau dacă nu poate dovedi că este persoana menţionată pe billet;

·  Pasagerul nu respecta reglementarile si instrucţiunile in vigoare cu privire la siguranţă şi securitate;

·  Pasagerul nu s-a prezentat la timp pentru îmbarcare (1 oră şi 30 min înainte de ora plecării înscrisă pe bilet);

·  Pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa vizei de intrare pentru ţara de destinaţie, viza falsă, paşaport cu interdicţie, etc) sau în situaţia oricarui refuz nejustificat al autorităţilor de a permite călătoria;

·  Alte împrejurări sau cazuri de forţă majoră, pe care agenţia nu le putea prevedea sau evita. Agenţia nu este răspunzătoare pentru întîrzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligaţii care cad direct în sarcina companiei. In astfel de situaţii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaţionale.

 

          ATENTIE: Biletele de avion vor fi emise de operatorii FlySky doar in timpul orelor de functionare al Call Center-ului, asa cum este el specificat pe pagina principala sau pe cea de contact. Va rugam sa aveti in vedere faptul ca o plata a unui bilet de avion efectuata in preziua zborului dupa orele de functionare poate fi tratata doar urmatoarea zi, in conditiile existente la acel moment (ex. existenta locurilor disponibile la companiile low-cost, existenta si aplicabilitatea tarifelor companiilor aeriene, etc.). 

         Agentia nu îşi asumă răspunderea pentru orice modificări ale orarelor sau rutelor de zbor datorate Liniilor Aeriene, precum şi în cazul anulării zborului de către Liniile Aeriene. Orice informaţii referitoare la posibile schimbări în sistemele Liniilor Aeriene vor fi comunicate de către angajaţii FLYSKY fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificată în cadrul secţiunii de rezervări în momentul primirii de către Agentie a notificării oficiale de la operatorul de transport aerian.

        Agentia nu îşi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite în urma unei greve a companiei aeriene sau a angajaţilor aeroportului, a unor situaţii de forţă majoră (intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, acţiuni industriale) sau a oricărei situaţii independente de controlului direct al Agentie ce rezultă în anularea rezervării sau zborului.

           În cazul nefolosirii serviciului, clientul are posibilitatea de a returna un bilet de avion cumpărat prin www.flysky.ro doar daca tipul de bilet permite o astfel de operaţiune, iar returnarea să fie efectuată la o dată anterioară datei de plecare. Majoritatea biletelor de avion nu permit modificări (de nume, de itinerariu etc) sau rambursarea biletelor, nici măcar în cazul returnării biletului la o dată anterioară datei de plecare. Anularea unui astfel de bilet sau neprezentarea la zbor înseamnă pierderea sumei totale plătită pentru acest tip de bilet.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume),  www.flysky.ro isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune.

 

Politica de returnare:  conform legii https://www.trusted.ro/faq-trusted-ro/oug-nr-34-2014/#art16

 

7. Pret

 

          Preturile prezentate sunt finale si includ toate taxele; Pretul prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul efectuarii operatiunii. Preturile afisate sunt in EUR (Euro – Moneda Europeana).


 

8. Plata serviciilor

 

          Plata serviciilor conform acestor Termeni si Conditii se poate efectua online, cu cardul sau prin virament bancar, depunere numerar la sucursalele bancilor la care Panda Travel Agency are deschise conturi si mentionate pe site sau in facturile proforme emise, cat si la sediul agentiei. Daca plata se face online, cu cardul de credit/debit, este necesar sa completati un formular cu datele acestuia. Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va oferi informatiile relevante pentru comanda. Panda Travel Agency accepta urmatoarele carduri de credit / debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metoda de plata cardul bancar de credit / debit comanda dumneavoastra va fi procesata imediat. Biletele pentru zboruri "Low Cost" pot fi cumpărate exclusiv prin carte de credit / debit: blocarea locurilor şi a tarifelor pentru zborurile de tip "Low Cost" se poate face exclusiv folosind un card de credit / debit valid pentru plăţile online. Achitarea unei rezervări de tip “Low Cost” prin transfer bancar sau folosirea unui card de credit nevalidat de sistemul de plăţi atrage de la sine riscul unor modificări tarifare, în funcţie de momentul efectuării plăţii. Plăţile prin transfer bancar sunt acceptate doar pentru bilete rezervate cu cel puţin 3 zile lucratoare înainte de începerea călătoriei. Atunci când alege opţiunea "Transfer bancar" ca metodă de plată, Utilizatorul se obligă să plătească catre Panda Travel Agency suma datorată în termen de 24 de ore de la efectuarea rezervării şi să trimită în cel mai scurt timp prin e-mail sau prin fax copia ordinului de plată sau a foii de depunere, respectiv să confirme telefonic trimiterea documentului şi să se asigure că documentul a fost recepţionat într-o formă lizibilă. Achitarea unui serviciu prin transfer bancar se poate face numai după rezervarea respectivului serviciu şi confirmarea tarifului de către un operator al Panda Travel Agency. Lipsa unor menţiuni clare pe ordinul de plată cu privire la numărul rezervării şi numele pasagerului poate duce la imposibilitatea identificării rezervării, situaţie în care Panda Travel Agency nu va putea fi trasă la răspundere pentru neconfirmarea rezervării în timp util şi pentru eventualele modificări de cost ce derivă din aceasta. Biletele cumpărate prin intermediul transferului bancar sau a plăţilor în numerar vor fi emise de către Panda Travel Agency în ziua în care suma datorată va ajunge în conturile sale. Comisioanele aferente plăţii prin transfer bancar vor fi suportate în întregime de către plătitor.

 

Agentia isi rezerva dreptul de a accepta plata la termen. In cazul platii la termen, clientul se obliga sa achite contravaloarea serviciilor solicitate in termenul stabilit prin contract. In lipsa existentei unui contract sau in lipsa mentionarii explicite a unui termen, termenul standard de plata este de 5 zile lucratoare de la data emiterii facturii de catre Panda Travel Agency. Dupa depasirea datei scadente se vor percepe penalizari de 0,5%/zi din suma neachitata.
 
 


 

9. Litigii

 

          Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane. Fiind de acord cu aceste Termene si Conditii, clientul isi asuma respectarea acestora.

         Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu domnul Mihnea Nita, tel: 031.82.82.266, email: info@flysky.ro.

 





© FlySky.ro 1997 - 2017
Politica de confidenţialitate
Toate drepturile rezervate.

Asistenţă clienţi
(+4) 031 82 82 266
rezervari@flysky.ro

Program:
L-V 09.00 - 18.00 / S: 09.00 - 15.00 / D - Inchis

Call center:
L-V 09.00 - 18.00 / S: 09.00 - 15.00 / D - Inchis

  

Despre noi | Contact | Termeni şi condiţii | Politica de confidenţialitate | A.N.P.C.